سلام خدمت همه ی خوانندگان عزیز .امیدوارم حالتون خوب باشه یا اگه نیس ، بشه

بحثی رو میخوام خدمتتون ارایه کنم که اگه بعد از خوندن، بیشتر روش فکر کنید مطمینا رو زندگیتون اثراتی خواهد گذاشت

امیدوارم اثرات مثبت باشه.

  گوشی هوشمند داشتن  یا   نداشتن ؟! مساله اینست

خواهش میکنم یا اصلن ادامه ندین یا تا تهش بخونید.متشکرم

اصولا نیاز من به این وسیله به چه میزانیست که منو به خرید اون مشتاق میکنه؟

نیاز: بازی های آنلاین و غیر آنلاین ، شبکه های اجتماعی ، دوربین اش ...

به گمان من مخلوطی از این نیازها شخص رو برای خرید این گوشیها راغب میکنه.

خداییش و انصافا از این نیازها ،کدومش اگه نباشه براتون مشکل ایجاد میشه؟ اگه آب نباشه تشنه میشیم ، غذا نباشه گشنه میشیم، ماشین نباشه خسته میشیم، .... در اینجا اگه بازی کلش (زیاد بلد نیستم)و...نباشه، واقعا چی میشه؟ منصفانه صحبت کنیم ؟ چشممون کمتر اذیت میشه ، وقتمون برای کارای مفیدتر بیشتر باز میشه ، به خونواده بیشتر میرسیم و...

اگه دوربینش نباشه شاید نتونیم عکسای خوبی در هر مکان که هستیم بگیریم .خب این یکم معقوله

اگه شبکه های اجتماعیش نباشه : اخبار که خیلیاش الکی و شایعاته دیرتر بهمون میرسه ، دوستای کمتری پیدا میکنیم (البته از نوع مجازیش)،بازم وقتمون کمتر گرفته میشه و خیلی نکات دیکه ،حالا یا مثبت یا منفی

اصلن قصد ندارم جای شما قضاوت کنم ، شاید یکی واقعا براش مهمه که بتونه هر جا هس عکسهای با کیفیتی بگیره ، یا کسی روابط اجتماعی بالایی داره و این براش یک فرصته که بتونه این نیازشو   ان شاءالله در راه خوبی برآورده کنه ، یا یکی بنا به شغلی که داره ، باید هر لحظه در جریان اخبار باشه ، یا یکی براش خوبه از مسایل روز که تو جوونا مطرحه با خبر شه (مثل من که امام جماعتم)

باید خودتون سبک سنگین کنین و واقعا اگه دیدید داشتن گوشی نیاز واقعیتون نیست : خب چی کار کنیم؟

اولا اگه مثل من تا حالا نخریدید ، بعداز اینم نخرید ثانیا اگه خریدید یا بفروشیدش یا حداقل سراغ مدل بالا تر نرید

برای اینکه یکم تو تصمیم گیریتون کمک کنم ، داده هایی که برای رسیدن به یک تصمیم خوب نیازدارید بهتون میدم :

آمار گوشی های هوشمند تو ایران حدود 40 میلیونه( چه جوریه که ماها که بعضی وقتا برای خرید یک روغن کنجد خوب ، حیفیمون میاد یکم بیشتر پول بدیم”مطلب زندگی سالم که یادتونه” ، حاضر شدیم این همه پول برای این گوشیها بدیم؟ معلومه خبرهاییه)

 

آمارها نشون میده در سال 92 ، دو میلیون گوشی هوشمند دست ایرانی ها بوده ، آخر سال 94 حدود 40 میلیون

من که به این رشد وحشتناک سریع، مشکوکم

در آخر بگم که به هیچ عنوان موارد کاربرد مناسب این گوشی هارو نفی نمیکنم ،بازم در این مورد صحبت میکنیم . یاعلی  التماس دعا