جمع بندی موضوع

سلام خدمت تمام عزیزان و تشکر بی پایان از بذل محبت و لطف شما برای شرکت در این گفتگو

به لطف خدا اولین قسمت تالارمون به خیر و خوشی گذشت . همه چی خوب بود و شاید یکم کدورت به خاطر بی احترامی و اتهام زنی بی مورده یکی از عزیزان برای بعضیا ایجاد شد.البته من که عادت دارم روم تاثیری نداشت.

درکل نتیجه ی مختصر این تالار این بود که بااینکه بحث فیش های نجومی اظهرمن الشمس و ابین من الامس بود ولی تاالان برای اتهام املاک نجومی غیر از شایعات و ادعاهای بی اساس چیز دیگه ای بدست نیومده. دوستان حاضر در تالار هم همگی همین نظر رو داشتن ، تا اونجایی که دقت کردم

اما یه حاشیه ی این تالار کشیده شدن بحث اصلاح طلب و اصول گرا بود، که کلیت داستان اینه که خودمن به شخصه یک خط بیشتر ندارم و اونم اطاعت از رهبریه ،

اصول گرا و اصلاح طلب هم دو حزب مهم کشورند که تا جایی که مطیع رهبری باشن برادران ماهستن ولی اگه با رهبر زاویه بگیرن ، مشتان گره کرده ی ما درانتظار آنهاست.

با کسی هم تعارف نداریم، چه اون موقع که محمودی اون بچه بازیا رو درآورد و کارنامه ی موفق خودشو تو اواخر عمر دولتش زیر سوال برد ، من جزو منتقدینش بودم ، جه اون موقع که رهبران فریب خورده ی اصلاح طلب خطشون رو از جریان فتنه جدا نکردند ما منتقدشون بودیم.

البته و صد البته آن کجا و آن کجا

در بدنه ی ملت هم همه برادریم ، و درستش اینه که همه جزو جناح پیروان رهبری باشیم ، تنها کسی که عاشقانه و مخلصانه به فکر سعادت و آقایی ملت ایران و دنیای اسلام است

ان شاءالله که این علمدار ما علم را هرچه زودتر به دستان مبارک صاحبمان تحویل بدهند . به برکت صلوات بر محمد و آل محمد