آسوشتیدپرس گزارش داد

تجهیز ناوشکن های آمریکا برای مقابله با ایران

آمریکا علاوه بر ارتقا دادن توان برخی ناوهای خود برای مقابله با موشک‌های ایران، در حال ساخت ناوشکنی با قابلیت مقابله همزمان با تهدیدهای موشکی و حمله هواپیماها است

 

 

شاید با صحبت ها و بحث هایی که تا به حال تو این وب از من خوندید باورش براتون سخت باشه که من عضو هیچ گروه وجناح سیاسی نباشم (باور کنید حتی توفیق عضویت در بسیج رو هم تا حالا نداشتم)

من یک روحانی کاملا آزاد و فارغ از هر جناح بندی هستم و فقط به یک نفر غیر از معصومین کاملا اعتماد دارم ، رهبر عزیزمون . میدونم بعضیاتون این اعتقادو قبول ندارید ولی من چون رشته ی کلاسیک دانشگاهیم ریاضی بوده یاد گرفتم که هیچ چیزو تا بهم اثبات نشه قبول نکنم( البته بجز کلام معصوم که چون معصومیتشون برام ثابت شده هرچیزی بفرمایند حتی اگه با عقل ناقصم اونو نفهمم بازم قبولش میکنم.) ومطمئن باشید که پاکی وصداقت رهبرمون به من ثابت شده و حاضرم براش جون بدم .امیدوارم اگه کسی نسبت به ایشون هنوز شک داره هر چی زودتر بهش ثابت شه چون بوی ظهور چن وقتیه که پیچیده وخیلی بده ادعای امام زمان بکنیم ولی به جانشین ایشون کمک نکنیم.

این صحبت ها رو کردم که مقدمه ای باشه برای این جمله ام :

  مسولین عزیز و فهمیده و تحصیل کرده و فرنگ رفته وروشن فکر و با درک و کمال وهمه چیز تموم و ... ای پشمکا ای باقلواها ای قطاب ها....

 

                               گوش ندادن به نصایح جانشین امام زمان حماقته

آقا فرمودن من به این مذاکرات خوش بین نیستم ، به قول شاعر گر در خانه کس است یک حرف بس است  حالا هی شما بفرماییدامر ولایی داریم وامر ارشادی.

ماکه فدایی رهبر و امام زمانیم وهر لحظه جرقه ای در مرزها بخوره آماده ایم بریم بهشت و از هیچ تهدیدی نمیهراسیم ولی شما عزیزان روشن فکر که خودتونو از جانشین امام زمان فهمیده تر میدونید آیا حاضرید خودتون و فرزندانتونو جلوی تیر دشمن بفرستید یا مثله سوابقتون از پشت جبهه به خوبی حمایت میکنید.

شما چه حقی دارید که بر خلاف میل رهبر و دلسوزان نظام دم از دیپلماسی لبخندو ... میزنید؟ هر بیسوادی اینو میفهمه که بابا جان اگر خدای ناکرده آقا گرگه آمد جلوی شما و قصد جسارت به وجود شریفتونو داشت در این موقعیت اگر شما بخواهید با ایشون از در لبخند و گفتگو وارد شید یک مقققققدار از وجود شریفتون توسط ایشون میل میشه پس عاقلانه ترین کار در اینجا اینه که از آقا گرگه در این موارد بوسیله ی یک عدد چماق پذیرایی کنید اگه نداشتید قفل فرمونم گزارش شده که جواب میده

ای عزیزان فهمیده ی مسوول که به فرموده ی رهبرمون از متن نظامید و قبولتون داریم (مطمدن باشید اگر مطیع رهبر نبودم درباره ی شما جور دیگری فکر میکردم) استکبار و در راس اون آمریکا از چه کسانی تشکیل شده ؟ آیا غیر از اینه که بعضی مسوولین آمریکا افتخار میکنن که شیطان پرستن و بعضی هاشون روابط کثیف و غیر اخلاقیشون حتی در خود جوامع منحط غربی مورد انتقاده ؟

به نظر شما این عجایب از سگ وگرگ پست تر نیستن؟ بابا جناب گرگ در مواقع ضروری وبرای رفع نیاز گرسنگیشون اقدام به بلع یک بنده ی خدا میکنن ، ولی این شیاطین انسان نما و ملحد (دولت های مستکبر دنیا) با وجود سیر بودن و ثروتمند بودن بازهم اقدام به قتل و غارت و خونریزی میکنند. اگر تا الان ندیدید عبارات ” جنایات داعش در سوریه و عراق ” را سرچ بفرمایید متوجه عرض بنده خواهید شد .البته حتما میدانید که داعش یک گروه ساخته شده توسط آمریکا و اسراییل است. از اون گذشته جنایات این دولت های مستکبر در مورد هموطنان ایرانی عزیز خودمون که یادتون نرفته .

حالا به نظر شما باید در برابر این گرگ های واقعی دندان های ظریف و زیبای خودمونو به خاطر لبخندهای زیبامون به اونها نشون بدیم یا به خاطر شدت انزجار؟

  برادران من یاد بگیرید رهبر دلسوزترین فرد نسبت به این نظام است و وقتی این واقعیت را با جان ودل پذیرفتید ، مطمئن باشید هر چه ایشان فرمودند بدون چون و چرا قبول خواهید کرد

درآخر کلام رو با فرمایش خداوند کریممون به پایان برسونیم

 

منبع خبرابتدایی: گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو

  قرآن کریم آیه ی 59 سوره ی مبارکه ی نساء