به مناسبت درگذشت امام خمینی

اول چند نمونه از سخنان افراد سرشناس خارجی و داخلی رو براتون میارم ، تا جوونای امروزی که مثه خودم که عصر امامو درک نکردن بیشتر به ایشون ارادت پیدا کنن:

-میخائیل گورباچف ، رهبر شوروی کمونیستی

او فراتر از زمان می اندیشید و در بعد مکان نمی گنجید. او توانست اثر بزرگی در تاریخ جهان برجای بگذارد.

-هنری کسینجر؛استراتژیست و مشاور یهودی الأصل رئیس جمهور آمریکا در دهه هفتاد میلادی

آیت الله خمینی(ره)، غرب را با بحران جدی برنامه ریزی مواجه کرد، تصمیمات او آنچنان رعدآسا بود که مجال هر نوع تفکر و برنامه ریزی را از سیاستمداران و نظریه پردازان سیاسی می گرفت. هیچ کس نمی توانست تصمیمات او را از پیش حدس بزند، او با معیارهای دیگری، غیر از معیارهای شناخته شده در دنیا، سخن می گفت و عمل می کرد. گویی از جایی دیگر الهام می گرفت، دشمنی آیت الله خمینی(ره) با غرب، برگرفته از تعالیم الهی او بود. او در دشمنی خود نیز خلوص نیت داشت

-حضرت آیه الله العظمی مرعشی نجفی

صلوات و سلام بر امام مسلمین: که مقاومت ایشان در راه هدف و در مقابل ظلم و ستم و فراخوانی امت اسلامی به خدا و رسول (ص) جبهه کفر و شرک را به واکنش واداشت و بدین سان استکبار با تمام قدرت و توان علیه آن بزرگوار به توطئه برخاست

-آیه الله شهید سید محمد باقر صدر

در حقیقت، امام خمینی یکی از بزرگترین نایبان امام معصوم (ع) بود

 

و بعد گوشه ای از سخنان ایشون در صحیفه ی نور رو براتون میارم:

و ما و ملتهای مظلوم دنیا مفتخریم که رسانه های گروهی و دستگاههای تبلیغات جهانی، ما و همه مظلومان جهان را به هر جنایت و خیانتی که ابرقدرتهای جنایتکار دستور می دهند متهم می کنند. کدام افتخار بالاتر و والاتر از اینکه امریکا با همه ادعاهایش و همه ساز و برگهای جنگی اش و آنهمه دولتهای سرسپرده اش و به دست داشتن ثروتهای بی پایانِ ملتهای مظلوم عقب افتاده و در دست داشتن تمام رسانه های گروهی، در مقابل ملت غیور ایران و کشور حضرت بقیه الله ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ آنچنان وامانده و رسوا شده است که نمی داند به که متوسل شود! و رو به هرکس می کند جواب رد می شنود! و این نیست جز به مددهای غیبی حضرت باری تعالی ـ جلَّت عظمتُه ـ که ملتها را بویژه ملت ایران اسلامی رابیدار نموده واز ظلمات ستمشاهی به نور اسلام هدایت نموده.

امام خمینی ، یگانه ای که بشر پس از معصومین علیهم السلام به خود ندیده بود

اتهام ستمگران جهان نه تنها باعث سرافکندگی ما نیست که باعث افتخار ماست.

جوابیه ای به تمام بزدلان امروز وفردا ، آنان که با یک تلنگر مستکبران شلوار خود را رنگین کرده و بقیه را هم به ترس از زورگویان عالم فرامیخوانند. جوانان شهادت طلب پارس را از قطع نامه های سازمان ملل میترسانند.

رهبر فرزانه ی ما امام خامنه ای را به تندروی متهم میکنند.جوانان پیرو خط انقلاب را متهجر میدانند.

بدانید ای بزدلان که امام هم از شما خاینان متنفر بود. شما که به فرموده ی آیت الله جوادی آملی بی غیرتان (دیوث های) سیاسی هستید. نفرین بر شما که با خون شهیدان بازی میکنید. شما که به قول امام راحل امدادهای غیبی الهی را نمیبینید.

احکام الهی را به بهانه ی آتو ندادن به سازمان های حقوق بشر تعطیل میکنید.

این کشور، کشور حضرت بقیه الله ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ است ، با شما بزدلان بیگانه ایم.

ما را ازحمله ی نظامی آمریکاو در نهایت مرگ نترسانید که ما پیرو خط ابا عبداللهیم ” هیهات من الذله”

تا کی با حماقت هایتان دل رهبر و امام زمان را خون میکنید . مگرصندلی قدرت در این دنیا چه گلی به سر گذشتگان زده که شما برای به دست آوردنش و همچنین ابقایش اینچنین چوب حراج به غیرت خود زده اید؟

تف بر شما که واژگان زیبای اصلاح وآزادی و اعتدال را به کثیف ترین ترجمه ها آلوده کرده اید.

و در آخر دعایی از ته دل :

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار