رسول خدا (ص) فرمود : سه گروه هرگز داخل بهشت نمی شوند
الف.دیوث ، کسی که نسبت به عفت ناموس خود بی تفاوت است

ب.زنی که خود را در لباس و حرکات و امور دیگر شبیه مرد سازد

ج.شرابخوار

 

میزان الحکمهج2/ص102منبع روایت

حضرت امام علی (ع) می فرماید : (( خداوند لعنت کند کسی را که غیرت ندارد. )) و نیز فرمود : (( کسی که غیرت ندارد قلبش واژگون و سیاه است

منبع:وسائلج14ص176

کافی ج 5 ص536

با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی شما عزیزان

در ادامه ی موضوع حجاب مناسب دیدم که به یکی از علل بدحجابی که مطمینم کمتر کسی از این زاویه به اون نگاه کرده بپردازم و اون هم بی غیرتی بعضی از مردان جامعه ی ماست.

بیشتر توضیح بدم ، روایت ها رو خوندین ، در این روایات یک جا میفرماید بوی بهشت به بی غیرت نمیرسه ، یک جا میفرماید خدا لعنت کند بی غیرتو و یک جا میفرماید کسی که غیرت نداره قلبش واژگونه و همچنین روایات دیگه ای تو این مضامین .

ببینید جنس زن طبق غرایض و صفات ذاتیش به دنبال عشوه گری و خودنماییه که در راه درستش، بسیار هم مناسبه .راه مناسبش چیه؟ همون مسیر ازدواج و پیوند زناشویی .

زن باید عشوه گری کنه ،اصلن زنی که اهل ناز نباشه بدونین مشکل داره.

منتها اگر این راه درست فراهم نشه ، این نیاز غریضی در راه های خلاف میافته و زن به بیراهه کشیده میشه .

اگه مردان ما ( دقت کنید منظور فقط همسر نیست ، پدر هم هست ) رفتار درست با همسر و دخترشونو بلد باشن زن به هیچ عنوان در این راه های نادرست نمی افته.

چه طور ممکنه خانمی ببینه همسرش مدام هرزگی میکنه و چشمش دنبال نامحرمه و اون خانم با تمام صفات زنانه (حسادت ، چشم وهم چشمی و...)بتونه خودشو حفظ کنه؟

پس یکی از عوامل بدحجابی بعضی بانوان ما بی غیرتی و هرزگی بعضی مردان ماست

در آخر یک کمک از شما خوانندگان عزیزمیخام

لطفا به من کمک کنید چه جوری میشه مردی با خصوصیت ذاتی مردانگیش بتونه تحمل کنه که همسرش با صورت آرایش کرده و لباسهای بدن نما در جامعه حاضر بشه ؟ واقعا برام خیلی سخته درکش

البته جوابهایی دارم ولی هیچ کدومش قانعم نمیکنن

هرکی کمک کنه دعاش میکنم .یاعلی