ولَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ کَذَٰلِکَ زَیَّنَّا لِکُلِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلَىٰ رَبِّهِم مَّرْجِعُهُمْ فَیُنَبِّئُهُم بِمَا کَانُوا یَعْمَلُون

و معبودانی را که کافران به جای خدا می پرستند، دشنام ندهید، که آنان هم از روی دشمنی و نادانی خدا را دشنام خواهند داد. این گونه برای هر امتی عملشان را آراستیم [تا به کیفر لجاجت و عنادشان گمان کنندکه آنچه انجام می دهند نیکوست،] سپس بازگشت همه آنان به سوی پروردگارشان خواهد بود، پس آنان را به اعمالی که همواره انجام می دادند، آگاه می کند

انعام/108

خواهش میکنم تا آخر مطلب بخونید والا براتون بیشتر ضررداره

خداوند درآیه ی 108 سوره انعام فرمودند که مظاهری که مورد احترام برای کفاره رو دشنام ندیم ، توهین به هر کشوری از جمله آمریکا هم همین جوره و طبق آیه قرآن منع شده.

پس ما حق نداریم که شعارهایی مثل مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بدیم .

این جملاتی که اخیرا از بعضی به ظاهر روشن فکرا و به تبع اونا بعضی از مردم که متاسفانه هرچی میشنون رو بدون پردازش فقط به خاطر اینکه قشنگ و فریبنده به نظر میاد میپسندن ،زیاد میشنویم.

اما آیا واقعا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر سراییل ، مصداق آیه ی فوق قرار میگیره؟

اولین نکته اینکه عزیزان همون طور که رهبری هم در یکی از سخنرانی هاشون فرمودن” معلوم هم هست که مراد از مرگ برآمریکا ، مرگ برملت آمریکا نیست ، ملت آمریکا هم مثل بقیه ی ملتهایند ، یعنی مرگ برسیاست های آمریکا مرگ بر استکبار ، معنایش این است.” منظور از این شعارها دولت آمریکاست نه ملتش.

( تو پرانتز خدمتتون عرض کنم ، حالا خودمونیم ، ملت آمریکا آیا واقعا کورند ونمیبینند که دولتشون چه فجایعی تو جهان داره به بار میاره ؟ نمیبینن تو سوریه و عراق و یمن و... ارتش آمریکا مستقیم یا غیر مستقیم داره چه سگ صفتی هایی انجام میده؟ بخش زیادی از بودجه ی ارتشم که به قول خودشون از مالیت های مردمه .مردم آمریکا یا واقعا دست آقا خره رو ازپشت در خریت بستن که تو دنیای امروز از این اخبار بی اطلاعن یا واقعا دارن با علم به جنایات آمریکا ، این نظام سلطه گره ددمنش رو تحمل میکنن.  در هردو صورت ملت آمریکا هم در جنایات دولتشون سهیمن، کودکان سوری ویمنی که پدر مادرشون و خودشون با سلاح های آمریکایی تکه تکه میشن هرگز قبول نمیکنن که یک شهروند آمریکایی بیاد و بگه ببخشید من نمیدونستم که با مالیاتی که من دادم شکم پدر شما پاره شد.)

دومین نکته این که عزیزان من چرا ما نمیگیم مرگ بر آلمان ، مرگ بر سوید، مرگ بر اتریش، مرگ بر نروژو....و فقط آمریکا و انگلیس و اسراییل رو مرگ بهشون میفرستیم؟ برای اینکه این سه کشورن که برای ما شمشیرشونو از رو بستن ، هر روز میگن همه ی گزینه ها از جمله نظامی روی میزه، برای از بین بردن نظام ما بودجه های میلیاردی تخصیص میدن ، کلی شبکه ی ماهواره ای ضد نظام جمهوری اسلامی ایران تاسیس و به دشمنان و منافقان تو این شبکه ها بودجه میدن(بی بی سی و فارسی وان و ...) ما رو تحریم همه جانبه کردن و حتی به بیماران ما رحم نمیکنن،تو فقنه ی 88 علنا اعلام کردن که همه جوره از فتنه گرا حمایت میکنن، ترور دانشمندامون و...به نظر شما این سه کشور مستبد که این جوری با ما علنا دشمنی میکنن ،اشکالی داره ماهم به دولتهاشون مرگ بفرستیم ؟ اونا دلشون نمیخاد ما به عنوان شیعه ای که زیر بار زور نمیره و باعث بیداری بقیه ی دنیا هم شده ، سر به تنمون باشه ، نه تنها دولت ونظاممون بلکه خود ما ملت ، مگه یادتون رفته فاجعه ی هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری مونو توسط آمریکا و کشته شدن کلی از هموطاننمون؟

چقدر جاهلن کسانی که میگن ما به دولت مستبد آمریکا نگیم بالای چشمت ابرو و بعد اونا ملت مارو مستقیما هدف قرار میدن

ودر آخر برادران و خواهران من ، صرفا به خاطر اینکه یک عبارت یا جمله یا شبهه ظاهرش قشنگ و فریبنده بود ، سریع اونو قبول نکنید . حداقل چند تا جوابیشو بخونید ، خودتون سبک سنگینش کنید. شاید اون شبهه مستقیما از دهان کسی در اومده که حاضره شما رو هم مثله مردم سوریه و یمن و عراق وافغانستان و ... به خاک و خون بکشه. یاعلی