بیانیه مهم پنتاگون درباره وقایع اخیر آمریکا
ملت قهرمان و بزرگ ایالات متحده آمریکا
در پی انتخابات دشمن شکن هشتم نوامبر و آرای کوبنده امت آمریکا که نشانه ای از بیعت دوباره با آرمان های بلند کریستف کلمب کاشف عظیم الشان آمریکا و آبراهام لینکن بنیانگذار ایالات متحده بود، متاسفانه مشتی عناصر حقیر و فریب خورده دست به آشوب زدند. ارتش ایالات متحده به عنوان حافظ اصلی آرمان های کریستف کلمب، ضمن بیعت مجدد با آموزه های آبراهام لینکن (ره) خطاب به امت شهیدپرور عرض می کند:
1- عناصر فریب خورده ای که دست به اردوکشی خیابانی زده اند، تحریک شده دشمنان این آب و خاک هستند و فرزندان کلمب کبیر به آنان اجازه عرض اندام نخواهند داد. از مدت ها قبل شبکه های بیگانه از جمله پرس تی وی (وابسته به شیطان بزرگ: ایران) در ذهن خود سودای نفوذ و سرنگونی ما را در سر می پروراندند.
2- بر اساس بررسی های انجام شده توسط برادران سی آی ای، فردی به نام کامران نجف زاده در پوشش خبرنگار پرس تی وی و به عنوان سرپل حوادث اخیر شناخته شده. دشمن بزرگ ایران، همچنین دفتر نمایندگی خود در نیویورک را به لانه جاسوسی تبدیل کرده که فرزندان کلمب کبیر، اجازه عرض اندام به این لانه فساد و جاسوسی را نخواهند داد.
3- متاسفانه برخی از فرزندان آمریکا و عناصر سیاسی هم تحت تاثیر نفوذ و تبلیغات دشمنان آمریکا مخصوصا ایران و کره شمالی قرار گرفته اند. این عده، جاده صاف کن نفوذ در کنگره و سنا هستند و دیگر حق هرگونه نامزدی یا کاندیداتوری در انتخابات را نخواهند داشت.
4- شخصی به نام هیلاری کلینتون که متاسفانه از صافی های نظام عبور کرده اما اکنون نمکدان می شکند، به عنوان پشت پرده این اردوکشی خیابانی در ساختمان جنوبی کاخ سفید حصر خانگی خواهد شد. سناتور ورشکسته موسوم به سندرز هم که در این حوادث نقش داشته، در وال استریت محصور خواهد بود. این افراد آزاد نخواهند شد مگر آن که به گناهان بزرگ خود اعتراف کرده و از محضر عیسی مسیح و مریم مجدلیه و امت آمریکا عذرخواهی نمایند.
5- فرزندان انقلابی شما در پنتاگون و بریگاد دلتا، تعدادی از عناصر فتنه به نام های جنیفر لوپز، رابرت دنیرو، بونجوی و ... که در روزهای گذشته از فتنه دفاع کرده بودند یا علیه رویس جمهور محبوب دونالد ترامپ تشویش اذهان عمومی کرده بودند را بازداشت کرده اند.
5- هرگونه تجمع ممنوع است و مسئولیت خونریزی های این اردوکشی خیابانی متوجه عاملان فتنه (ه ک) خواهد بود.
6- به دستور دادستانی کل آمریکا، احزاب دموکرات، سبز، اتحاد ملی برای آمریکا و یونایتد آمریکن غیر قانونی اعلام شدند.
7- انتشار هرگونه خبر از باراک اوباما (از عوامل پشت پرده فتنه) ممنوع است. اوباما باغی به آرمان های کلمب کبیر است و ممنوع التصویر و ممنوع الخبر است.
8- ظرف روزهای گذشته دشمنان ملت آمریکا در شبکه های مجازی نظیر فیس بوک و تویتر، جنگ روانی عظیمی را علیه آرمان های نظام آمریکا راه انداخته اند. فرزندان شما تمامی این سرشاخه های استکبار و در راس آن ها ایران و کره شمالی را شناسایی کرده و فیلتر کرده اند.
9- اینک که ابرهای فتنه فراگیر شده، فرزندان کلمب کبیر از تمام عاشقان مسیح و حواریونش می خواهد چشم بصیرت داشته باشند و در مقابل دشمن حقیر و زبون از فتنه با صدایی رسا اعلام برائت کنند.
تنک یو وری ماچ و والسلام علی من التبع الهدی

سلام دوستان خوب

اشکالی نداره ، میدونم حسابی خندیدین ، اصلا این متن ها به زبان طنز نوشته میشه که من و شما بخندیم و در برابرشون موضع نگیریم .

ولی بریم ببینیم تو این مطلب طنز چه شیطنت هایی هست :

همون اول متن بلا تشبیه ، بنیان گذاران نظام غارتگر و اشغالگر آمریکا رو که با کشتار وحشیانه و عظیم ساکنان اصلی آمریکا ، آمریکا رو ساختند ، با رهبر فرزانه و اصلاح گر ما مقایسه کرده .  مقایسه شیاطین با مردان خدا

دومین مقایسه انجام شده ، مقایسه ملت تجاوزگر آمریکا که دستشون تا آرنج در خون مردم مظلوم جهان آلودست با ملت شهیدپرور واقعی ایران

شاید بگین به ملت آمریکا حاج آقا کارنگیر ، ما با دولت آمریکا مشکل داریم ،  بزرگواران فقط یک جمله بگم و اونم اینکه دختر 4 ساله ی سوری که پدر و مادرش رو جلوش شهید کردند ،اصلا از این جواب یک شهروند آمریکایی که بگه متاسفم ، من نمیدونستم که دولتم با مالیات های من ، گروهی رو ساخته و تجهیز کرده به نام داعش که والدین تو رو سر ببرند، قانع نخواهد  شد

پس ما با ملت آمریکا هم مشکل داریم.

اما در بند اول : بازهم مقایسه دو چیز که زمین تا آسمان با هم اختلاف دارند :  شبکه ی حق گستر پرس تی وی و شبکه های منحرف و دروغ پرور نظام سلطه

بند دوم : مقایسه ی سازمان نحس و کثیف سیا با سربازان گمنام امام زمان

بند چهارم  : از اصلی ترین حامیان فتنه 88 و فجایع به بار آمده در آن زمان هیلاری کلینتون ، عنصری خارج از نظام آمریکا تصور شده . جالبه بدانید که از اولین کسانی که بعد از پیروزی ترامپ به وی تبریک گفت همین هیلاری بود ، شخصی که به عناصر نادان داخلی در فتنه 88 آموزش میداد که برعلیه انتخابات شورش کنید و نتیجه را باطل بدانید .  خوب دقت کنید این فرد در کشور خود به خاطر منافع ملی در برابر نتیجه انتخابات تمکین میکند

 بیشتر از این وقت شما رو نمیگیرم و امیدورام این مفهوم رو که دشمنان در حال وارونه کردن حقایق هستند به شما با این توضیحات و مقایسه ها رسانده باشم . یاعلی