سلام خدمت دوستان گرام

با توجه به سالروز ازدواج مادر عزیزم و پدر عزیزتر ازجانم ، بی بی فاطمه زهرا و مولا امیرالمومنین ، هر سال رسم داشتم توکلاس بین بچه ها شیرنی پخش کنم ولی خب امسال دوستانم پیش من نیستن و من در تبلیغ هستم  یا من نیستم بین اونها ، بیخود کردن اونها نیستن پیش من میخواستن باشن ، پس برآن شدم که به جاش بین شما کمی خنده پخش کنم . البته اگه باز یه کسی پیدا نشه نگه عصن خنده دار نبود!!!!  (ضمنا مطالب جنبه ی طنز داره . پس زیاد جدی نگیرین)

اول بگم که پست طنزگونه که چن وقت پیش نوشتم پیش نیازه این پست میباشد و در فهم عمیقتر این پست کمک شایان توجهی خواهد داشت . باشد که .... خیلی کتابی شد

یه توضیح راجه به تیتر بدم ، از اونجایی که من یکم وسواس دارم بگم که تیتر ، پُسته خنده ناکه ها یه وقت نخونین پَسته خنده ناک، یا پِسته خنده ناک ، منظور از پست هم که حتما میدونین مطلب جدیده ، یه وقت فک نکنین منظور اداره ی پست یا پست برق یا پست کاری یا مامور پست یا ... عه

با این توضیحات راجه به تیتر که فک کنم اذهان رو حسابی منور کرد وارد پست امروز بشیم، خداییش این کلمه ی پُست که الان نوشتم درست خوندین؟ یه وقت پَست نخونین ها . میدونم آخرشم بجای پُست یه چیز دیگه میخونین .

اما چرا خنده ناک چون ممکنه یکی مثه بعضیا تو پست طنز قبلی گریش بگیره ، پس ترکیبی از خنده دار و گریه ناک انتخاب کردم تیترو. فک کنم که باز پُست رو خوندین پَست آره؟؟؟

اندر حکایته مررررررد بودن . ر  رو مشدد بخونین . ینی خیلی مرد

مرد بودن  یه معیارهایی داره که باید رعایت شه ، اولین و مهمترین  معیار اینه که یه مرد بتونه بلند بادگلو بزنه ، عصن به نظر شما مردی که نتونه بلند بادگلو بزنه مرده؟؟؟؟؟ (نکنه مَرده رو خوندین مُرده، مشغول ضمبه ی منین اگه اشتباه بخونین )

یادش بخیر همین معیار رو به هم حجره ایم که چن سال ازم کوچکتر بود، آقای ع الف (اینجاس که میگم باید مطلب طنزگونه رو خونده باشین) گفتم ، میرفت ماءالشعیر خانواده گازدار میخرید ، یه دونه کامل میخورد که بتونه بادگلوهای مردانه ای بزنه. البته این کار رو هم که ماءالشغیر گازدار بخوره رو خودم یادش دادم.شما هم بامتحانید

دومین معیار مرد بودن اینه که یه مرد باید بتونه به شدیدترین وجه ممکن خروپف کنه ، دیدین این مردایی که کنارشون میخابی تاصبح صدایی ازشون درنَوَشه ؟؟؟ شکلک استفراغ رو خواهران گرامی و متخصص در امر شکلک سازی برام ارسال کنن    0-o    اینم شکلک تعجب

سومین معیار اینه که بتونه خوب دستور بده ،   دیدین این مردای زیزو  رو ، دوباره همون شکلک قبلی رو خواهران گرامی برام ارسال کنن

چهارمین معیار خوردن یه دست کله پاچه به همراه یه شیشه دوغ خانواده و دو تا نون سنگک در یه وعده ی کاریه ،  دیگه نمیگم که بعضیا جدیدنا تو خوردن یه بناگوش هم دچار مشکل میشن و نصفشو میذارن برای وعده ی کاریه بعدیشون . همون شکلک قبلی

پنجمین معیار که خیلی مهمه و اساسی ، نمیگم چون وبلاگم مسدود خواهد شد

ششمین و هفتمین و هشتمین و... سی و نهمین هم همین طور ، بریم سراغ معیار چهلم ،

این معیار هم مورد داره ، معیار چهل ویکم : داشتن دست بزن ، یه ضرب المثل روسی میگه زن کوزه نیست که بشکند ، از زدنش دریغ مکن،  عصن میدونستین قدیم ترا تو خارج مد بوده  زنا مردی که شلاق دستش بوده رو بیشتر میپسندیدن؟؟؟  به اصطلاح مبدعشم نیچه بوده

معیار چهل و دوم : دور شکم ، خودتون میتونید حدس بزنید که چقدر باید باشه .

معیار چهل وسوم : وقتی حشره ای ، سوسکی ، جونده ای ، چرنده ای اومد داخل خونه ، مثل یک شیر سر جاش میشینه ، خانم میره اون موجود رو دفع میکنه و مزاحم تماشای تی وی یه آقا نمیشه ، تا حالا دیدین شیر نر بره شکار؟؟؟

معیار بعدی : کنترل همه چی اعم از کنترل تی وی ، کولر ، لوستر ،ریموت  درب پارکینگ، سماوربرقی، لامپ مستراح، لامپ اتاق خواب کودک، دی وی دی پلیر و... باید دست مرد باشه ، خانم حق نزدیک شدن به کنترل رو از شش متری نداره، اگر خواست کانال تی وی رو عوض کنه تقاضای کتبی شو به ادرس تهران ، جام جم .... میفرسته . معنی نداره کنترل دست زن باشه

واما معیار چهل و چهارم : پرتاب کردن لباسها و جوراب ها به گوشه های مختلف در بدو ورود به خانه ، پس زن گرفتیم برای چی؟؟؟

معیار بعدی حالشو دیگه ندارم ، باشه یه وقت دیگه

 

 

(پست طنز بود ، جدی نخونید) فک کنم بازم خوندین پَست  خخخخخ:)))))