سلام دوستای خوب من

خیلی اتفاقی تو یه سایت درست حسابی قسمتایی از یه کلیپ بسیار زیبای وطنی که ساخته  بر و بچه های هنرمند ارزشی جوون خودمونه رو دیدم . دلم نیومد بقیشو نبینم ، با اینکه من تقریبا غیر ممکنه که حجم اینترنتمو برای دانلود آهنگ صرف کنم، رفتم و گشتم تا اینکه اون کلیپو پیدا کردم و باور کنید حداقل 5 بار نگاهش کردم. لینک دانلودشو میزارم شما هم ببینید ، کار خوب ایول داره و باید دیده بشه ، باور کنید اونجایی که کشتیهای آمریکایی رو غرق کردن ، من و پسرم باهم گریمون گرفت از خوشحالی

شنیدم از چند نقطه بعضی قسمتهای اندام های شبکه های پست و رذل و کثیف و خودفروش و وطن فروش و نجس و بی همه چیز و نامرد و خاین  بی بی سی ، من وتو ، فارسی وان و صدای آمریکا  رو سوزونده

رو  اینجا   کلیک کنین میبرتون تو صفحه ی دانلودش ، قدرت خدا

راستی چند تا ایولا با هم بگیم؟


ایولا به بر و بچ سپاه                                   ایولا

ایولا به بچه های مدافع حرم                     ایولا

ایولا به ارتشیای قهرمان                          ایولا

ایولا به بر و بچ هنرمند ارزشی                  ایولا

ایولا به جوونای غیرتمند ایرانی                  ایولا

ایولا به بیانیای فهمیده و دوست داشتنی     ایولا

ایولا به کل ایرانیای با غیرت و شجاع           ایولا

و آخر ازهمه ایولا ایولا ایولا به رهبر شجاع و نترس و غیور و مدیر و مدبر و همه چی تموممون

ایولا

اشکال نداره چند تا خاک بر سرم بگیم؟

خاک بر سره هر چی بزدل سیاسی                                                           خاک برسر

خاک برسره هرچی ترسوی ملی                                                       خاک برسر

خاک برسره هرچی وطن فروش                                                         خاک برسر

خاک برسره هرچی دیوث سیاسی                                                     خاک برسر

خاک برسره هرچی عشق غرب                                                         خاک برسر

خاک برسره هرچی چشم به دست غرب                                              خاک برسر

خاک برسره هرچی خودبزرگ بین تر از رهبری                               خاک برسر

خاک برسره هرچی مسوول خاین                                                        خاک برسر

خاک برسره کسایی که از داخل دارن سپاهو تحریم میکنن                          خاک برسر

خاک برسره کسایی که دارن قراردادای پست تر از ترکمنچای مینویسن            خاک برسر

خاک برسره کسایی که باوجود دشمنان دور تادورمون سعی تو تضعیف نیروهای مسلح دارن

         خاک بر سر