سلام دوستان خوب

اما شبهه ی دوم که قصد داریم امشب دربارش توضیح بدیم

اول اربعین شهادت سالار شهیدان و یاران باوفاشون رو تسلیت خدمتتون عرض کنم

اما شبهه ی امشب ،  بازم مثل همیشه در ایام عزاداری اباعبدالله این شبهات گل میکنن که چرا میرین کربلا و ...

به عکس نوشته دقت بفرمایید :  اولین نکته که مهمه و باید دقت کنید اینه که مثل خیلی از شبهات دیگه متفکران اتاق فکرهای اسراییلی و امریکایی این اصل که میشه خیلی از صحبت های غیرقابل پذیرش عموم رو در قالب یک مطلب طنز و با شکل و شمایل طنزگونه ، به خورد عموم داد رعایت کردن

خوب دقت کنید در قالب طنز حداقل نتیجش اینه که مخاطب یا اصلا گارد نمیگیره یا اگر گارد بگیره زیاد مطلب رو جدی نمیگیره .

ولی همین شبهات به ظاهر طنز وقتی به تعداد زیاد تکرار بشه و در عکس نوشته های مختلف ، مخاطبی که با اولین شبهه حتی ناراحت هم شده بود ، کم کم میزان حساسیتش کم میشه و به جایی میرسه که حتی اونم مثل بقیه به این شبهات میخنده و اون ها رو میپذیره.

اما در خصوص این شبهه ، مثل اکثر شبهات از یک قیاس کاملا اشتباه و بدون وجه شبه استفاده شده .  این شبهه انداز اومده و بین پیاده روی کربلا و پیاده روی تا رسیدن به پل عابر پیاده قیاس انجام داده .

خوب دقت کنید :   اولا کی گفته که اون مردمی که حوصله ی عبور از پل عابر پیاده رو ندارن ،  همونایی هستن که به پیاده روی اربعین میرن؟؟؟

ثانیا فرضا که همون ها باشن ،  خب مگه شما مدعی العمومی ؟  دوست دارن به عشق اباعبدالله روزها پیاده روی کنند ولی از روی پل عابر پیاده رد نشن .

یکی از عللشم میتونه این باشه که روحاینت بزرگوار تونستن که این فرهنگ سازی رو در مردم انجام بدن که زیارت سالار شهیدان چه اجر و ثوابی داره ولی مسوولین نتونستن فرهنگ استفاده از پل عابر پیاده رو در مردم نهادینه کنند.

و این یک کم کاری از مسوولینه ،  همین مردم دیگه کمتر کسی میبینشون که بدون کمربند ایمنی رانندگی کنن،  چونکه تو اون موضوع بخوبی فرهنگ سازی شده .

ثالثا شبهه انداز آخر متنش نوشته که "  پا درد دارند "  ایشون انقدر از مرحله پرت تشریف دارند که نمیدونن بسیار دیده میشه حتی افرادی با ویلچیر در این همایش بزرگ  جهانی اربعین شرکت میکنند

اصولا این مهم از فهم و درک غافلان بسیار بعیده 

در آخر تقاضا دارم که در برخورد با این شبهه و شبهات مشابه ، سکوت اختیار نفرمایید و حداقل اعتراض خود را اعلام بفرمایید 

در سکوت من وشما ، معاندین هر غلطی که میخواهند انجام میدهند.

یا علی