سلام دوستان خوب .  خیلی دلم براتون تنگ شده بود .  خیلی وقته نیامده بودم تو این  دنیا

راستش یه مقدار کارای تدریس و منبر و مسجد و...   سرمو زیادی شلوغ کرده بود که پیوستن به چند تا گروه تلگرام که مربوط به دوستان زمان دانشجوییم میشه هم بهش اضافه شد.

واقعا این مورد آخری یعنی گروه های تلگرام ،  تو این چند وقت منو اندازه ی چند سال پیر کرد

یعنی به جرات میتونم بگم که نزدیک نود درصد یا حداقل هشتاد درصد محتوای این گروه ها ،  یا حداقل اون گروه های هم دانشگاهیم ،  شامل شبهات میشه ،  شبهه اندازی نسبت به مسوولین و نظام و ...  دیگه شده صبحونشون ،  وحشتناک اینجاست که داره سمت و سوی بسیاری از شبهات به سمت اصول اعتقادی ما مثل ، اهل بیت ، قرآن ،  پیامبر ،  توسل ،  زیارت و..... و حتی خود خدا میره .


باور کنین که در پاسخگویی به شبهات تا حالا کم نیاوردم ،  ولی درد اینجاست که چون اکثرا بدون علم و فقط برای لذت بردن شبهه افکنی میکنن ،  تا چند تا پیام بینمون رد و بدل میشه و میبینن که نمیتونن جوابی بدن ،  شروع به توهین و ... میکنن و نهایتا میگن که اینجا یه گروه دوستانست و جای مطرح کردن بحث های اعتقادی نیست . 

شما رو به خدا قسم از این منطق سست تر ؟؟؟

اگر جای مباحث اعتقادی نیست ،  پس چرا از اول طلوع تا اول طلوع فرداش ،  یکسره دارین شبهات اعتقادی میپراکنینیند؟؟؟؟؟

 

تصمیم دارم بعد از این بیشتر رو همین شبهات زوم کنم ، وتا جایی که میتونم بهشون پاسخگو باشم . البته به قدر توان .

از همتون واقعا تقاضای کمک دارم .  هم اینکه بخونید .  هم اینکه  در پاسخ به شبهات شما هم بهم کمک کنین

و هم اینکه چون اکثر شبهات از یه سری اطاق فکر  که  مطمینم از یه جاهای مشخص ساپورت میشن میاد ،  تقریبا خیلی از شبهات در فضای مجازی و در گروه های مجازی که دست به دست میشه و پخش میشه یک شکل و شبیه اند .  پس از شما تقاضا دارم که وقتی شبهه ای رو خوندین و از جوابش قانع شدین ،  اگر تو گروه هایی که عضو هستین ، مشابهش رو دیدین شما هم در اون گروه ها پاسخگو باشین و  یا دقیقا جواب ما رو از اینجا کپی پیست کنین .  من هم کاملا راضیم و حتی دعاتون میکنم

عزیزان ، خطر  نزدیکه .....    دشمن کاری که در میدان نبرد مستقیم از عهدش برنمیاد داره در فضای مجازی به خوبی انجام میده