سلام

امشب میخام یکم بریم هممون تو فکر.

بعید میدونم کسی باشه ، مخصوصا شما دوستای جوون و نوجوونه خودم که حداقل تو فضای مجازی زیاد مطالعه دارین و زیاد از این ور و اون ور مطلب میخونین ،که با عظمت و شرافت و بزرگی روح آیت الله العظمی بهجت، رحمت الله علیه، آشنایی نداشته باشه.

سخن ایشون در ظرافت و شرافت و علمیت و قداست ، درسته که هیچ وقت حتی به نزدیکی های سخن معصوم نمیرسه ولی بعد از معصومین، میشه گفت جزو کسانیه ایشون که میشه بدون کوچکترین تردیدی گفت که اکثر فرمایشات ایشون، خالی از نقص و انحراف و اشتباهه(میخواستم بگم همه ی سخنان یکم تامل کردم)

خدا رحمتشون کنه امشب همتونو مهمان سفره ی پربرکت این عالم فرزانه میکنم، کرامات عجیبی داشتن ایشون. فقط یه کمک کوچیک کنم بهتون که چند روزی مشغولتون کنه و آدرس وبسایتی که بیت ایشون برای ترویج سخنان و مطالب ایشون ایجاد کرده رو براتون میذارم

bahjat.ir

کلیک کنید روش میره تو سایتی که گفتم. قدرت خدا

اما سخن ایشون که قصد دارم امشب مهمونتون کنم باهاش،

لب کلام ایشون اینه که عزیزان حرف و عملمون یکی باشه، از فحوای کلام ایشون بر میاد که کارهای ناصحیح ما شیعیان ، فرج حضرت رو عقب میندازه،

حالا چرا گفتم شیعیان؟ قبول دارین که معمولا اینجوریه که ماشیعه ها برای تعجیل دعا میکنیم؟ ممکنه استثناءن یک کافر هم حتی به پوچی رسیده باشه و شنیده باشه یه منجی ای قراره ظهورکنه در آخرزمان و دعا کنه برای ظهور ایشون ولی اینا قلیله ، عمده ی کسانیکه برای تعجیل در ظهور حضرت دعا میکنن ، شیعیانند، پس معلوم میشه که کارهای خدای ناکرده بد ما خیلی در تاخیر در فرج سهیمه، نمیدونم تونستم مفهوم رو برسونم یانه ، اگه نه بفرمایید در نظرات که بیشتر باز کنم مطلب رو

حالا یکم مصداقی بررسی کنیم:

همه ی ما مدام داد میزنیم اللهم عجل لولیک الفرج ولی

بعضیامون کاهل الصلاتیم

بعضیامون... الصلاتیم


بعضیامون با بدحجابیمون حضرتو اذیت میکنیم


بعضیامون با بی ادبیمون


بعضیامون با دروغگوییمون


بعضیامون با غیبت کردنامون


بعضیامون با لقمه های حرام

....

البته میدونم این بعضیا خیلی محدود و قلیلن ولی خب عزیزای من همین قلیل هم داره ظهور رو عقب میندازه. آیت الله بهجت فرمودنا ، من نمیگم ، فرمودن باعث تبعید فرج میشه کارهای نادرستمون(تبعید از بعد میاد، ینی دور کردن)

بیایم یه کمپین راه بندازیم تو بین خودمون که فرج حضرتو با گناهانمون عقب نندازیم، هرکسی هر گناهی میکنه دست برداره از گناهش ، بابا تمام این بدبختی ها با فرج حل میشه ها ، البته نمیگم ما بشینیم تا آقا بیاد همه چی رو درست کنه، نه باید مقدمات فرج رو فراهم کنیم ، که اصلی ترینش همین خودسازیه.

من در خدمتتونم . فک کنم یکم مطلب ثقیل شد . هر جا سوالی بود در خدمتم. یا علی