وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ ۖ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ
 
هنگامی که بندگانم از تو درباره من بپرسند، [بگو:] یقیناً من نزدیکم، دعای دعا کننده را زمانی که من را بخواند اجابت می کنم؛ پس باید دعوتم را بپذیرند و به من ایمان آورند، تا [به حقّ و حقیقت] راه یابند [و به مقصد اعلی برسند].
بقره 186


سلام دوستان خوب من . عزاداریاتون قبول باشه ان شاءالله
خدا ما رو خیلی دوست داره .  میخام امشب همینو بهتون برسونم
آیه ی اول متن رو نگاه بفرمایید :  کلماتی رو که قرمز کردم تو ترجمه ی آیه دقت کنین ،  خدا تو این آیه هفت مرتبه فرموده من و مشتقات من مثل دعوتم (دعوت من ) ؛ میکنم ( من اجابت میکنم)و...
دقت بکنین خدا با اون عظمتش تو این آیه که سرشار از لطف خدا به ماست ، هفت بار تاکید فرموده
منِ خدا
شان نزول این آیه رو اینجوری بیان کردن که برخى افراد از رسول خدا صلى الله علیه وآله مى‏ پرسیدن خدا رو چی جوری صدا بزنیم؟ آیا خدا به ما نزدیکه که او را آهسته بخوانیم و یا اینکه دوره که با فریاد بخوانیم؟! این آیه در پاسخشون نازل شد.
باور کنین خدا بهمون نزدیکه ، همیشه میبینمون ،  هیچ وقت غایب نیست ، همیشه و هروقت بریم پیشش مارو میپذیره ،  کلاس برامون نمیذاره ،  ردمون نمیکنه  ،  دوستمون داره ، بابا خود خدا فرموده که از رگ گردن به مانزدیکتره ،  خداییش از رگ گردن که رگ حیاتی خون رسان به مغز ماست و اگه زده بشه چن ثانیه بیشتر زنده نیستیم ، نزدیکتر میشه ؟

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ وَنَعْلَمُ مَا تُوَسْوِسُ بِهِ نَفْسُهُ ۖ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِیدِ

همانا انسان را آفریدیم و همواره آنچه را که باطنش [نسبت به معاد و دیگر حقایق] به او وسوسه می کند، می دانیم، و ما به او از رگ گردن نزدیک تریم.
ق  16



حالا این از خدا ، همه جوره داره مارو به سمت خیر و سعادت پیش میبره
امشب بین دونماز روایتی خوندم برای مردم که در نماز اگه دونفر باشن فلان قدر ثوابش بیشتر میشه ،  اگه سه نفر ششصد برابر میشه ثوابش ، اگه ده نفر به بالا بشن ثوابش رو هیچ جوره نمیشه نوشت ، حتی اگه تمام انس و جن جمع بشن ثوابش نوشتنی نیست .
دوستان خدا دستش رو برای ما باز کرده ، همه جوره داره کمک میکنه بریم بهشت ، سعادت مند بشیم ،  دست خدا رو عقب نزنیم .  کجا دیدین کسی انقدر نازمون رو بکشه ؟
حتی مهربان ترین موجود عالم هم که مادره و ذره ای از مهربانی خدا در وجودشه ،  مثلا چندبار بگه بچه جان بیا غذاتو بخور ، اگه ببینه داریم خودمون رو لوس میکنیم ، برای تربیت خودمونم که شده میگه میخای بخور میخای نخور
ولی خدا هر روز داره ما رو صدا میزنه ،  تو اذان ها مگه نمیخونیم حی علی الفلاح
بشتاب بسوی رستگاری
بابا خدا مدام ما ها رو میخاد ببره پیش خودش ، میخاد ببرمون بالا
چرا دست خدا رو عقب میزنیم .  بیاین بیشتر بهش فک کنیم .  خودم رو میگم واقعا نامردیه یکی این قدر بیاد طرفم ، بیاد به سمتم ،  جز دوستی بهم نکنه ، جز مهربونی نکنه ،  هر چی دارم از اونه ، آخرشم براش کلاس بذارم ،  ناز کنم ،  هی ازش دورتر شم
خدایا  من چقدر بی لیاقتم ، خدایا ببخش منو که انقدر ازت دورم با اینکه تو هی میای به سمتم