امام زمان (أرواحنا لتراب مقدمه الفداء)

و فی إبنة رسول الله (صلی الله علیه و‌‌ آله) لی أسوة حسنة.

دختر رسول الله (صلی الله علیه و‌‌ آله) برای من أسوه حسنه است

الغیبة، صفحه 286   
مرحوم علامه مجلسی (ره) در بحار الأنوار، جلد 53، صفحه 180

سلام خدمت تمام دوستان خوب و گرامی و آرزوی سلامتی برای همتون

 روز مسجد رو تبریک عرض میکنم و از همتون خواهش میکنم بیاییم به مساجد رو کنیم که خیر دنیا و آخرت در مساجد هست. با مساجد مانوس شوید که خانه های خدا بر روی زمین هستند

 

برگردیم به موضوع الگو و الگو پذیری ، روایت رو نگاه بفرمایین ، امام زمان ، معصوم فرموده اند که حضرت زهراء سلام الله علیها برای ایشان الگو هستند.

همیشه وقتی از الگو بودن این بانوی بزرگ اسلام سخن به میان میاد ، بیشتر منظور اینه که بانوان ایشان را الگوی خود قرار بدن، ولی دخت گرامی پیامبر خاتم ، بسیار فراتر از الگو بودن برای قشر و جنسیت خاص است

فقط یک مثال میزنم اینکه ولایت پذیری و ولایت مداری ایشان تا جایی ادامه داشت که جان ایشان هم در همین راه گذاشته شد، نه تنها جان عزیز ایشان که جان فرزند عزیزشان محسن ابن علی ، فرزندی که حتی فرصت بدنیا آمدن هم پیدا نکرد، در این راه گذاشته شد.

حالا چه الگویی بهتر از ایشان برای زنان و مردان ما در بحث ولایت پذیری؟

اما اگه بخایم بنابر ویزگیهای خاص ایشون و یا همون جنسیت ایشون هم به موضوع نگاه کنیم، ایشون بهترین الگو برای بانوان ماست، جایی که حجابشون رو حتی در برابر پیرمرد نابینا هم تمام و کمال رعایت میفرمودن،

حالا خواهر شیعه ، شمایی که مطمینا عاشق مادر سادات و مادر تمام امامان معصومی، به نظر شما این بانوی مهربان ، از وضع اسفناک حجاب و عفاف در این جامعه ی شیعی و محب اهل بیت چه مقدار دلگیر و ناراحتند؟

آخه ما که چنین الگویی داریم، چرا باید دنبال الگوهای پست و منحرف شرقی و غربی برویم ، از اون بدتر الگوهای وطنی که خودشون جیره خواره ته مانده ی الگوهای خارجیند، و هر روز خود رابشکل یک بازیگر هالیوود و هالیبود و... در می آورند.

افرادی که از شرف و غیرت و حیا چیزی برایشان باقی نمانده و هرچه داشته اند به یغما رفته است.

خواهر من الگوی تو باید ارزش الگو بودن را داشته باد.

هر نانجیبی شایستگی تقلید را ندارد.

امیدوارم که هم مردان و هم زنان ما به تبعیت از الگوهای والای موجود در دین و مذهب خودمان روی آورند و یک نعهههه  بلند به الگوهای پست دنیا بگویند، چه در ظاهر چه در گفتار و چه در رفتار.